18 juni 2012

Gevulde tomaten à la PHAE.

Vorige week heb ik iets gemaakt wat ik nog nooit gemaakt heb. Heerlijke gevulde tomaten met gehakt, boursin, champignons, kaas en een zongedroogd tomaatje! Ik ben een ongelooflijke chaotische kok in de keuken, ik heb altijd teveel over en de keuken is een ravage achterna :) maar ondanks alles was het toch superlekker! Op de eerste foto zie je alle ingerdiënten die ik heb gebruikt. 



Op de foto hieronder zie je hoe ze eruit zagen net voor ze in de oven gingen!


Hier zie je mij bord van die avond, Ik ben verzot op puree en vond het er ook bij passen.


En hieronder zien je hoe mijn tomaten er uitzagen ton ik ze opensneed!


En niet te vergeten : Ik heb ook een heerlijke tiramisu/petit beure taart gemaakt!


Hmmm, ik krijg er al terug zin in! 
Jij ook ? 

Veel liefs,
PHAE.




7 opmerkingen:

  1. Geen foto van de ravage in de keuken? =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yummie!!!!!

    Welkom op mijn blog. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow dat ziet er echt véél te lekker uit!
    Die tomaten ga ik ook proberen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet zeker mij ook nie te volgen! want er komt nog meer lekkers op!

      Verwijderen