9 augustus 2012

Bert + Marieke

Op een niet-zo'n-zomerse dag in juli heb ik deze trouw mogen fotograferen.
Bert en Marieke waren de gelukkigen die zich voor de wet hebben verbonden. Marieke ken ik al heel lang van in de chiro. Jammer dat het slecht weer was die dag. ook heb ik problemen gehad met ruis in het donkere stadhuis van Torhout! toch maar eens deftig opzoeken hoe ik dat aanpas. 

Voor de mensen die dit nog niet weten ... Ik start in september met een opleiding fotografie. En ik kan al niet meer wachten om bij te leren! Nog precies een maand wachten, en dan mag ik terug naar school. Ik ben nog nooit zo blij geweest om terug naar school te mogen gaan! Ik ga eindelijk iets leren waar ik iets mee ben voor (hopelijk) de rest van me carrière. 

Geniet van de fotoreeks ... en zoals eerder vermeld kritiek, tips en commentaren zijn welkom!

(de foto's staan wel door elkaar!)

veel liefs,
PHAE.





































2 opmerkingen: