21 oktober 2013

Een toffe job vinden is niet simpel.

Vandaag ga ik opzoek achter een job. En oja, dat is helemaal niet simpel. Want ik heb geen zin om als poetsvrouw of arbeider in een fabriek te werken. Als je bij een intrim kantoor gaat is de kans groot dat ze enkel zo'n jobs aanbieden. Dus ik ga ook spontaan solliciteren. Ik heb daarvoor een mooi tekstje geschreven en mooi op een blaadje gezet, zoals jullie hier onder zien. Hopelijk lukt het me zo wel.
Ik heb gestudeerd voor fotografe, maar helaas vind ik daar geen werk in. Dat ga ik zowiezo op mezelf doen in bijberoep.

Wish me luck,
PHAE.


2 opmerkingen:

  1. Wauw, dit lijkt me een supergave binnenkomer. Maar ik zou wel de taalfoutjes eruit halen... je hebt het over perfectie (wel in je foto's maar toch).
    Ik ben zelf ook al heel lang werkzoekende en ga volgende week als de kids weer naar school zijn weer flink wat open sollicitaties schrijven (dat werkt inderdaad vaak het best). Een brief als dit valt wél op tussen alle andere, goed plan !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de toffe reactie. Ik ben niet zo goed in nederlands. Kun je me de fouten zeggen die je ziet ? Alvast bedankt. Ik hoop dat je ook geluk zal hebben met je open sollicitaties. Ik heb al 1 reactie, ze hebben met cd doorgegeven aan een andere winkel. maar die ik wel op 3 kwartier rijden van mijn huis. Dus dat is wel een twijfelgeval.

      Verwijderen